Second line service desk medewerker

14-09-2022

Brussel

We zijn op zoek naar “second line service desk medewerker” voor Brussel

Ref. 2022014118

Omschrijving/profiel

  • verantwoordelijk voor dat het technisch probleem tijdig wordt opgelost en/of dat een geschikte workaround van het probleem wordt aangeleverd.
  • Vertalen van de storing naar de oorzaak en vervolgens naar concrete acties en afspraken.
    Bepalen van de volgorde van uit te voeren werkzaamheden en zorg dragen voor de uitvoering hiervan.
  • Samenwerken met collega’s en met externe partijen/dienstverleners om tot een snelle oplossing te komen.
  • informatieve terugkoppeling naar de 1ste en waar nodig 3de lijnssupport
  • Ook terugkoppeling naar de klant maakt deel uit van de opdracht.
  • Je bent de telefonische – technische – ondersteuning voor 1ste lijns service desk agenten die vragen of incidenten aan het oplossen zijn.

Wat wij vragen:

  • Een ICT gerelateerde opleiding technisch of hoger onderwijs niveau
  • Paar jaar bewezen ervaring als support agent
  • Analytisch sterk & oplossingsgericht ingesteld
  • Kennis van en/of interesse in de retail

Aanbod:
Freelance medewerker of bediende, allebei kan

Details
Start: ASAP
Duur: langdurige opdracht
Locatie: Evere (onsite en remote in samenspraak met het team)
Talen: NL/FR en EN
Voltijdsr opdracht

Contact