Service manager

10-05-2022

Brussel

We zijn dringend op zoek naar een “Service manager” voor Brussel

Ref. 2022013394

Enkel kandidaten met gerelateerde ervaring komen in aanmerking!
Only candidates with related experience are eligible!

Omschrijving/profiel

De Service Manager behandelt de ITIL subdomeinen zoals beschreven.
De Service Manager is verantwoordelijk voor de levering van één of meerde service(s) in de volledige levenscyclus.
Deze levenscyclus betekent de fase van de strategie, design, transitie, operations en voortdurende verbetering.
Om deze verantwoordelijkheid te vervullen, is deze functie opgedeeld in verschillende rollen, ondersteund door veel processen in verschillende fases

Onderhandelt en volgt SLA’s/OLA’s op
Treedt op als SPOC
Verricht alle SLA/OLA-betrokken communicatie
Streeft naar “continuous improvement”

Profiel

  • Aantal jaren profiel bewezen werkervaring
  • Inwerkperiode van 6 maanden
  • Uitgebreide kennis van SLA-beheer
  • Service Management in het toegewezen domein
  • ITIL /IT4IT Service Management
  • Kennis van de processen, zowel intern als bij de klant
  • Kennis van Service Reviews en SLA/OLA-rapportage opmaak en interpretatie
  • Kennis van onderhandelingstechnieken
  • Kennis van de (software) producten binnen het eigen (vak)gebied

Aanbod:
Freelance medewerker of bediende, allebei kan

Details
Start: ASAP
Duur: Lange termijn
Locatie: Brussel (onsite/remote regeling)

Contact