10-05-2022
Brussel
We zijn dringend op zoek naar een “Service manager” voor Brussel
Ref. 2022013394
Enkel kandidaten met gerelateerde ervaring komen in aanmerking!
Only candidates with related experience are eligible!
Omschrijving/profiel
De Service Manager behandelt de ITIL subdomeinen zoals beschreven.
De Service Manager is verantwoordelijk voor de levering van één of meerde service(s) in de volledige levenscyclus.
Deze levenscyclus betekent de fase van de strategie, design, transitie, operations en voortdurende verbetering.
Om deze verantwoordelijkheid te vervullen, is deze functie opgedeeld in verschillende rollen, ondersteund door veel processen in verschillende fases
Onderhandelt en volgt SLA’s/OLA’s op
Treedt op als SPOC
Verricht alle SLA/OLA-betrokken communicatie
Streeft naar “continuous improvement”
Profiel
Aanbod:
Freelance medewerker of bediende, allebei kan
Details
Start: ASAP
Duur: Lange termijn
Locatie: Brussel (onsite/remote regeling)