First line service desk Engineer

14-09-2022

Evere

We zijn op zoek naar “First line service desk Engineer” voor Brussel

Ref. 2022014117

Omschrijving/profiel

  • verantwoordelijk voor dat elke IT gerelateerde vraag of technische storing tijdig wordt opgepakt, geanalyseerd en opgelost.
  • snel vinden van de geschikte oplossing: vertalen van de storing naar de oorzaak en vervolgens naar concrete acties en afspraken.
    Mee bepalen wie de uit te voeren acties of werkzaamheden op zich moet nemen en de uitvoering hiervan mee opvolgen
  • Samenwerken met collega’s en met externe partijen/dienstverleners om tot een snelle oplossing te komen.
  • Je bent de eerstelijns telefonische – technische – ondersteuning voor alle IT gebruikers
  • Minimaal hoger secundair diploma; met bij voorkeur bijkomende opleidingen/cursussen op het vlak van informatica.
  • analytisch sterk & oplossingsgericht ingesteld
  • Aantoonbare affiniteit of ervaring met ICT
  • Kennis van en/of interesse in de retail
  • Veel technische affiniteit, maar weet met jou communicatieve vaardigheden ook de vertaalslag voor de klant te maken

  • Er wordt in shiften gewerkt gedurende de week en de weekends, die vergoed worden met een shiften premie

Aanbod:
Freelance medewerker of bediende, allebei kan

Details
Start: ASAP
Duur: langdurige opdracht
Locatie: onsite Evere
Talen: NL/FR en EN

Contact